- Novinka
Výstrelky ktoré vám pomôžu udržať si fasádu aj keď ste prehnitý
1. Nealkoholický alkohol Na párty budete kráľ pijanov, no v skutočnosti na rozdiel od ostatných vám nebude ráno zle. „Nielen že som...
Vyhadzov | Zdivočelá reklamka
Plaťte mi aby som nemusel pracovať!
Podporte kvalitnú žurnalistiku, nejakým drobáčkom, aby sme sa mohli povaľovať bez výčitiek na gauči.
Varovanie
Všetky články sú fikcia a výplodom fantázie viacerých osôb. Nepojednávajú o reálnych skutočnostiach ani sa nezakladajú na skutočnosti, Akakoľvek podobnosť s realitou a skutočnými osobami je čiste náhodná. Primárnym cieľom je pobaviť čítateľa, neuraziť žiadnu skupinu obyvateľstva. Zároveň tieto články neslúžia ako návod k páchaniu trestného činu ani iného protprávneho jednania. Jedna sa čiste len o vymyslený príbeh s cieľom zabaviť čítateľa. Návštevou týchto stránok súhlasite s ich pravidlami používania.
(Všetci vieme že je to pravda ale museli sme to napísať aby nás nežalovali autori, neuplatňovali si nárok na honorár alebo nás nehľadala polícia :D)
Zavretím tohto okna, automaticky dobrovoľne súhlasíte s akoukoľvek psychickou a majetkovou ujmou, ktorá môže byť zapríčinená využívaním týchto stránok.
Sviatok Black Friday sa blíži, no netreba zabúdať že z neho treba vymačkať čo sa dá počas celého roka. Ponúkame vám pár tipov ako toho docieliť.
Napísal: Chilli prášok do oka
Dňa: 25.10.2022 o 12:42
1. Black Friday nie je iba jeden deň v roku – ale nonstop
Sprofanovaný Black Friday treba využiť naplno a robiť ho každý piatok, sviatok alebo každý deň.
2. Žiadna reálnosť zliav – zlaté pravidlo
Dúfam že vám nemusíme hovoriť že žiadne skutočne zľavy zákazníkom nedáte. Čo musíte vytvoriť je len pocit že zákazníci si niečo v zľave kupujú.
„Pred Black Friday, som nakázal zvýšiť ceny o 400% percent. Počas tohto sviatku som teda povolil, a zľavnil o 150%... Zabralo to... Ľdia nakupovali ako bláznivy.“
3. Nekonečné odpočítavadlá
Nekonečné odpočítavadlo bude tlačiť vašich zákazníkov do stresoveho režimu a núti ich rýchlo nakupovať. V dnešnej dobe existujú aj špeciálne odpočitavadla, ktoré nie sú len unikatne pre IP adresy, ale dokážu sledovať aj príbuzných aj známych na sociálnych sieťach zákazníka. To pomáha vytvárať na zákazníka ešte väčší tlak aj zo strany jeho okolia.
„Minulý rok sme vyskúšali v eshope využiť už odpočítané odpočitavadlo. Malo to presne efekt ktorý sme očakávali. Ľudia sa snažili nakupovať ešte rýchlejšie, lebo si mysleli že akcia už skončila, ale nakupovať v zľave sa stále dá. Nadobudli pocit že nás prekabátili.“
4. Prebuďte najnižšie pudy
Darčekom...
5. Fiktívne eshopy
Ktoré vznikli len kvôli Black Friday.