- Novinka
Sprostosti ktoré sú zadarmo ale za ktoré predsa dobrovolne platíme
1. Bankové poplatky V dnešnej dobe kedy na manipuláciu s peniazmi stačí email? „Úradníčka za prehriadkou v banke sa ma snažila...
Vyhadzov | Zdivočelá reklamka
Plaťte mi aby som nemusel pracovať!
Podporte kvalitnú žurnalistiku, nejakým drobáčkom, aby sme sa mohli povaľovať bez výčitiek na gauči.
Varovanie
Všetky články sú fikcia a výplodom fantázie viacerých osôb. Nepojednávajú o reálnych skutočnostiach ani sa nezakladajú na skutočnosti, Akakoľvek podobnosť s realitou a skutočnými osobami je čiste náhodná. Primárnym cieľom je pobaviť čítateľa, neuraziť žiadnu skupinu obyvateľstva. Zároveň tieto články neslúžia ako návod k páchaniu trestného činu ani iného protprávneho jednania. Jedna sa čiste len o vymyslený príbeh s cieľom zabaviť čítateľa. Návštevou týchto stránok súhlasite s ich pravidlami používania.
(Všetci vieme že je to pravda ale museli sme to napísať aby nás nežalovali autori, neuplatňovali si nárok na honorár alebo nás nehľadala polícia :D)
Zavretím tohto okna, automaticky dobrovoľne súhlasíte s akoukoľvek psychickou a majetkovou ujmou, ktorá môže byť zapríčinená využívaním týchto stránok.
Ako na úspešný cross selling ak napríklad pracujete vo fast foode ale zároveň predávate životné poistenie? Všetko ide spolu dohromady a my vám ukážeme ako na to!
Napísal: Ernesto Riviera
Dňa: 17.10.2022 o 05:03
1. Fast food a životné poistky
Vo fast foode vás učia ako niekomu nanútiť porciu syra naviac, nehovorte že to isté neviete aj s nejakou poistnou zmluvou. Vo fastfoode vás aj tak nikto neberie vážne, skúste to využiť a pri podávaní jedla sa spýtať akú má zákazník životnú poistku.
„Zákazníkovi som vydal akože zle, tak som išiel k jeho stolu a ospravedlňoval sa... Všimol som si kľúče od auta na stole. Okamžite som rozprúdil konverzáciu a dobrých havarijných poisteniach. Ani nevidieť už sme podpisovali... Potom som išiel ďalej nakladať do friťáku.“
2. Barber a investovanie do krypta
Najlepšia príležitosť ako niekoho na polhodinku prinútiť sedieť a počúvať vás.
3. Automechanik a predaj leteniek
Čo môže byť lepšie ako sa pri pokazenom aute vyzvedať od zákazníka ako a kam pravidelne cestuje? Čo ma toto leto v pláne? V tom na neho vytiahnete letenky na miesto opravného auta. Zákazník sa poteší a na auto aj zabudne.
4. Bio obchod a motivačný kouč
Či už pracujete v lekárni alebo máte len obchod so zdravými potravinami, skúste to naplno využiť! Väčšinou k vám chodia dve skupiny ľudí – tí ktorí sa odhodlavaju žiť zdravšie alebo tí ktorí sú tým posadnutí. Obidve skupiny môžete ľahko manipulovať.
„Prišla zákazníčka že chce schudúť, či nemáme nejakú zázračnu pililku. Okamžite som jej vynadal a prinútil si ju kúpiť moju motivačnú knihu 10 rád ako zodvihnúť prdel. Potom som jej predal ešte nejaký čaj na chudnutie. Na miesto 5€ za čaj, som od zinkasoval 35€ a ešte sa vrátila opäť.“
5. Fantom fans
Prípadne vyskúšajte fintu fantom fans.
„U nás na predajni s obuvou sme boli v tomto perfektne zohratý. Každý kolega predával po mimo svojej práce niečo iné. Jeden hodinky, druhá poistenie, tretí náramky... Keď prišli zákazníci do obchodu, obkľúčili sme ich a začali sa medzi sebou ako kolegovia rozprávať. Začali sme debatu o tom ako sa kazia hodinky, o dovolenkách, poistných udalostiach. Môžem povedať že 50% ľudí sa s nami zapojilo do debaty. Zhodou okolností sme tam boli práve my, ktorí im pomôžu vyriešiť ich problém. Bola to skvelá príležitosť ako im niečo predať.“