- Novinka
Ako vytrieskať z klienta čo najviac po telefóne?
1. Nepustiť k slovu, zmluva je na ceste Skôr než telefón začne zvoniť, vy už začnite rozprávať a neneachajte sa nikým a...
Vyhadzov | Zdivočelá reklamka
Plaťte mi aby som nemusel pracovať!
Podporte kvalitnú žurnalistiku, nejakým drobáčkom, aby sme sa mohli povaľovať bez výčitiek na gauči.
Varovanie
Všetky články sú fikcia a výplodom fantázie viacerých osôb. Nepojednávajú o reálnych skutočnostiach ani sa nezakladajú na skutočnosti, Akakoľvek podobnosť s realitou a skutočnými osobami je čiste náhodná. Primárnym cieľom je pobaviť čítateľa, neuraziť žiadnu skupinu obyvateľstva. Zároveň tieto články neslúžia ako návod k páchaniu trestného činu ani iného protprávneho jednania. Jedna sa čiste len o vymyslený príbeh s cieľom zabaviť čítateľa. Návštevou týchto stránok súhlasite s ich pravidlami používania.
(Všetci vieme že je to pravda ale museli sme to napísať aby nás nežalovali autori, neuplatňovali si nárok na honorár alebo nás nehľadala polícia :D)
Zavretím tohto okna, automaticky dobrovoľne súhlasíte s akoukoľvek psychickou a majetkovou ujmou, ktorá môže byť zapríčinená využívaním týchto stránok.
Už ste ako agentúra celé dni rozmýšlali nad týmn ako osloviť influencera? Písalí dlhé maily, skúšali to fociálne, priateľsky aleo výhražkami? Prečítajte si náš článok a zistie ako influencerov čo najlepšie obšmyknúť tak aby vám dali!
Napísal: Blondýna od prírody
Dňa: 26.10.2022 o 11:23
1. Pochlebujte, aj keď ste ho nikdy nesledovali – bude sa cítiť slávny
Samozrejme že keby vám nešlo o peniaze by ste ho nikdy neoslovili, ale on to vedieť nemusí. Tvárte sa že ste jeho dlhoročný sledovatel. Bude si myslieť že jeho profil sledujú aj skutoční ľudia!
2. Tvoj účet je strop, sekera v polene, šťukovka na prezidentskom paláci
Začnite bombastickým oslovením!
3. Vybalte to na neho avšak honorár nikdy neprezrádzajte!
Napíšte čo presne od neho chcete. Z vašej strany však nemusí vedieť čo presne mu za to ponúkate.
„Keď som písal influencerovi, snažil som sa to hrať na akýsi barter, to som prizvukoval, že žiadne peniaze odo mňa nedostane. Zároveň som zahmlieval o tom čo presne odo mňa dostane. Povedal som že niečo zo skladu. Bol šťastný a ja som mu po pol roku poslal nejakú šnúrku a balónik. Taká bola predsa dohoda...“
4. Nepredstavujte sa
Nech si o vašej firme hľadá informácie sám, aspoň uvidíte či je toho schopný a či vás je hodný.
5. Podkopte ich autoritu a podporte vzájomnú rivalitu
Ak sa váš pôvodný influencer neozýva, dajte váš produkt konkurencii. Nie len že tým naseriete pôvodného ale neodolá túžbe vás ohovárať a zároveň vás tak promovať.
„Keď sa mi influencer ktorého som chcel neozýval, ihneď som napísal ostatným random povalačom na Instagrame. Spojili sa tak proti nemu a promovali moju značku spoločne. Vytvorili okolo toho riadny hype... Samozrejme že im som nič nezaplatil, ale zaplatil tomu pôvodnému influencerovi, z čoho vznikol ďalší hype...“