Vyhadzov | Zdivočelá reklamka

Plaťte mi aby som nemusel pracovať!

#

Podporte kvalitnú žurnalistiku, nejakým drobáčkom, aby sme sa mohli povaľovať bez výčitiek na gauči.

Varovanie

Všetky články sú fikcia a výplodom fantázie viacerých osôb. Nepojednávajú o reálnych skutočnostiach ani sa nezakladajú na skutočnosti, Akakoľvek podobnosť s realitou a skutočnými osobami je čiste náhodná. Primárnym cieľom je pobaviť čítateľa, neuraziť žiadnu skupinu obyvateľstva. Zároveň tieto články neslúžia ako návod k páchaniu trestného činu ani iného protprávneho jednania. Jedna sa čiste len o vymyslený príbeh s cieľom zabaviť čítateľa. Návštevou týchto stránok súhlasite s ich pravidlami používania.

(Všetci vieme že je to pravda ale museli sme to napísať aby nás nežalovali autori, neuplatňovali si nárok na honorár alebo nás nehľadala polícia :D)

Zavretím tohto okna, automaticky dobrovoľne súhlasíte s akoukoľvek psychickou a majetkovou ujmou, ktorá môže byť zapríčinená využívaním týchto stránok.

Zavřít
  • Novinka

Ako obalamutiť influpovalača aby vám dal?

Buyers rating:

Už ste ako agentúra celé dni rozmýšlali nad týmn ako osloviť influencera? Písalí dlhé maily, skúšali to fociálne, priateľsky aleo výhražkami? Prečítajte si náš článok a zistie ako influencerov čo najlepšie obšmyknúť tak aby vám dali!

Napísal: Blondýna od prírody
Dňa: 26.10.2022 o 11:23

Nálada
  • Biela
Poburujúce
Motivujúce

1. Pochlebujte, aj keď ste ho nikdy nesledovali – bude sa cítiť slávny

Samozrejme že keby vám nešlo o peniaze by ste ho nikdy neoslovili, ale on to vedieť nemusí. Tvárte sa že ste jeho dlhoročný sledovatel. Bude si myslieť že jeho profil sledujú aj skutoční ľudia!

2. Tvoj účet je strop, sekera v polene, šťukovka na prezidentskom paláci

Začnite bombastickým oslovením!

3. Vybalte to na neho avšak honorár nikdy neprezrádzajte!

Napíšte čo presne od neho chcete. Z vašej strany však nemusí vedieť čo presne mu za to ponúkate.

„Keď som písal influencerovi, snažil som sa to hrať na akýsi barter, to som prizvukoval, že žiadne peniaze odo mňa nedostane. Zároveň som zahmlieval o tom čo presne odo mňa dostane. Povedal som že niečo zo skladu. Bol šťastný a ja som mu po pol roku poslal nejakú šnúrku a balónik. Taká bola predsa dohoda...“

4. Nepredstavujte sa

Nech si o vašej firme hľadá informácie sám, aspoň uvidíte či je toho schopný a či vás je hodný.

5. Podkopte ich autoritu a podporte vzájomnú rivalitu

Ak sa váš pôvodný influencer neozýva, dajte váš produkt konkurencii. Nie len že tým naseriete pôvodného ale neodolá túžbe vás ohovárať a zároveň vás tak promovať.

„Keď sa mi influencer ktorého som chcel neozýval, ihneď som napísal ostatným random povalačom na Instagrame. Spojili sa tak proti nemu a promovali moju značku spoločne. Vytvorili okolo toho riadny hype... Samozrejme že im som nič nezaplatil, ale zaplatil tomu pôvodnému influencerovi, z čoho vznikol ďalší hype...“ 


Tabuľka dát

Kalendár
október 2022
Čítanie na:
1 recyklovaný toaleťák
Honorár pre autora
Chlebíček v cudzej reklamke
Kečup/Horčica
Kečup

Špecifické referencie

16 ďalších produktov v rovnakej kategórii:

  • Novinka
Buyers rating:

5 tipov ktorými sa nacashujete na Vianoce

1. Vsaďte sa na zaručené finty a šunty zo skladu zmiznú hneď   Neuveriteľné vianočné zľavy, ktoré sú pravé ako vaše umele sneženie na...

  • Novinka
Buyers rating:

Online stratégia na karimatke - 5 tipov

1. Musíte si uvedomiť koľko chcete vy skasírovať a potom čo chce klient   Kde sú tie časy keď som vytváral reklamné stratégie na...